מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

CUSTOMER SERVICE

החלפות והחזרות

מדיניות החלפות והחזרות - רכישה באתר האינטרנט:

ניתן להחזיר/להחליף פריטים שנרכשו באתר האינטרנטבתנאי שאלו נמצאים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש ושהם לא נפגמועד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה

החזר כספי יינתן בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה ובתנאי שהמוצר הוחזר בפועל

ניתן לבצע החזרה\החלפה בכל אחת מחנויות רשת פפאיה, מותנה בהצגת חשבונית/פתק החלפה

במעמד החזרת המוצר יוכל לקבל הלקוח תעודת זיכוי לחנות (*זיכוי לחנויות הרשת תקף לשנתיים מיום הוצאת הזיכוי. במידה ואבד- לא יתאפשר לשחזרו, ולכן לא יהיה ניתן למימוש, על מנת לשלם באמצעות זיכוי – יש להציגו במעמד העסקה בקופת החנות.)

או החזר כספי לאותו אמצעי התשלום בו נעשתה העסקה כמפורט להלן: 

  • תשלום בכרטיס אשראי - יש להגיע לחנות עם כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, הלקוח יקבל החזר כספי מידי לכרטיס זה  או במזומן אם לא ניתן להחזיר מכל סיבה לאותו אמצעי תשלום
  • תשלום בביט - יש להגיע לחנות עם כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, הלקוח יקבל החזר כספי מידי לכרטיס זה  או במזומן אם לא ניתן להחזיר מכל סיבה לאותו אמצעי תשלום
  • *תשלום בתווי קנייה (ביימי, תו פלוס וכו') - הלקוח יקבל תעודת זיכוי לחנות בלבד, לא יינתן החזר כספי במקרה זה
  • *ניתן לקבל החזר כספי בתנאי שהמחיר ששולם בעד המוצר עולה על 50 ש"ח.*

*ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר - על המשתמש לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות פפאיה (ולמעט בחנויות "פפאיה״ עודפים)*

*החזרת המוצרים לחנות תתבצע ע"י הלקוח

* בעת ביטול העסקה בשלמותה יוחזרו דמי המשלוח-במידה ונגבו בעסקה המקורית

*במקרה של החזרת פריט שנרכש במבצע שהיה מותנה ברכישת פריטים נוספים ו/או ברכישה מעל סכום מסוים ו/או בהתניה כלשהיא אחרת -כגון: פריטים הנקנו במסגרת מבצע 1+1\השני ב- ועוד, לצורך חישוב ההחזר הכספי ו/או שווי ההחלפה ו/או לה יהיה הלקוח זכאי - תבוטל עסקת המקור ותבוצע מחדש, ללא הפריט המוחזר, בהתאם לכך יחושב שווי של הפריט המוחזר בעת ביצוע הביטול. 

* צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (העוסק רשאי לבקש תעודה המוכיחה זאת) – רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית ההסכם או מיום מסירת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, כל עוד התבצעה שיחה רציפה  (טלפונית או צ'אט) של האדם עם העוסק.

.בהחזרת פריט שנקנה באמצעות נקודות המועדון יקבל הלקוח זיכוי למימוש בחנויות הרשת*

מדיניות החלפות והחזרות - רכישה בחנויות הרשת:

החלפות

ניתן להחליף פריטים שנרכשו בחנויות הרשת, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם נמצאים באריזתם המקורית, בצירוף חשבונית/פתק החלפה עד 14 ימי עסקים מיום הקנייה.

החלפת פריט שנרכש בחנות הרשת באילת (ללא מע"מ) – במידה וירצה הלקוח להחליף לדגם שונה מהדגם שנרכש, בכל אחת מחנויות הרשת האחרות, יחויב בתוספת מע"מ.

החזרות

החזרת מוצרים הינה בכפוף לתקנות בחוק להגנת הצרכן.

*ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בחנויות הרשת, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם לא נפגמו ונמצאים באריזתם המקורית, בצירוף חשבונית/פתק החלפה עד 14 ימי עסקים מיום הקנייה.

* החזר כספי יינתן בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה ובתנאי שהמוצר הוחזר בפועל

*במעמד החזרת המוצר יוכל לקבל הלקוח החזר כספי לאותו אמצעי התשלום בו נעשתה העסקה או במזומן אם לא ניתן להחזיר מכל סיבה לאותו אמצעי תשלום.

*ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שהוצגו במעמד הרכישה- על הלקוח לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי הלקוח כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג בחנות, כי אז רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות פפאיה (ולמעט בחנויות "פפאיה״ עודפים)

*לא יינתן החזר כספי על פריטים ששולמו בכרטיסי מתנה מגנטיים/דיגיטליים. בנוסף לא יהיה ניתן לטעון כרטיסים אלו מחדש כנגד החזרת מוצר.

*ניתן לקבל החזר כספי בתנאי שהמחיר ששולם בעד המוצר עולה על 50 ש"ח.

* בעת ביטול העסקה בשלמותה יוחזרו דמי המשלוח-במידה ונגבו בעסקה המקורית

*ביטול עסקה ששולמה בצ'ק שנפרע (צ'ק מזומן) יעשה בחנות שבה נרכש הפריט. המחאות דחויות תוחזרנה ללקוח עד 14 ימי עסקים מיום פניית הלקוח לחנות.

*צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (העוסק רשאי לבקש תעודה המוכיחה זאת) – רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית ההסכם או מיום מסירת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, כל עוד התבצעה שיחה רציפה  (טלפונית או צ'אט) של האדם עם העוסק

*זיכוי/החזר כספי על פריטים שנרכשו באילת יונפק לפי המחיר הנקוב בחשבונית (ללא מע"מ).

*במקרה של החזרת פריט שנרכש במבצע שהיה מותנה ברכישת פריטים נוספים ו/או ברכישה מעל סכום מסוים ו/או בהתניה כלשהיא אחרת -כגון: פריטים הנקנו במסגרת מבצע 1+1\השני ב-, 2 זוגות ב- ועוד, לצורך חישוב ההחזר הכספי ו/או שווי ההחלפה ו/או לה יהיה הלקוח זכאי - תבוטל עסקת המקור ותבוצע מחדש, ללא הפריט המוחזר, בהתאם לכך יחושב שווי של הפריט המוחזר בעת ביצוע הביטול.

*החזרה במסגרת מתנה - ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בחנויות הרשת/אתר האינטרנט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם נמצאים באריזתם המקורית, בצירוף חשבונית/פתק החלפה עד 14 ימי עסקים מיום הקנייה.

*החזר כספי על פריט שנקנה במסגרת מתנה יבוצע רק אם העסקה שולמה באשראי/מזומן/צ'ק. על מתנה שנרכשה בתווי קניה/ כרטיס נטען/ שובר מתנה (שאינו של פפאיה), יינתן זיכוי למימוש בחנות בלבד.

*במידה ומוצר המתנה נרכש כחלק ממבצע המותנה בקניה של שני זוגות ומעלה (כגון 1+1/ זוג שני ב-) , לא יינתן החזר כספי או זיכוי ,אלא אם יוחזרו כל הזוגות שנרכשו בעסקה המקורית.

*החזרת כרטיס מתנה של פפאיה- ניתן לקבל החזר כספי על כרטיס המתנה במידה והוא שולם ב-מזומן/אשראי/ צ'ק ובמידה והוצגה הוכחת קנייה. ההחזר הכספי יינתן דרך משרדי החברה.

החזר כספי על יתרות נמוכות בכרטיס מתנה/זיכוי- במידה ובוצע מימוש של כרטיס מתנה של פפאיה או זיכוי ונותרה יתרה של עד 5%  או 100 ₪ (הנמוך מביניהם ) באותו כרטיס מתנה / זיכוי , יוחזר סכום היתרה ללקוח במזומן.

*במידה והמוצר נקנה בתווי קניה/ כרטיס נטען/ שובר מתנה (שאינו של פפאיה), יינתן זיכוי למימוש בחנות בלבד.

 *זיכוי לחנויות הרשת תקף לשנתיים מיום הוצאת הזיכוי. במידה ואבד- לא יתאפשר לשחזרו, ולכן לא יהיה ניתן למימוש.

*על מנת לשלם באמצעות זיכוי – יש להציגו במעמד העסקה בקופת החנות.

 *לקוח שרכש נעליים שלא בחנויות הרשת/אתר האינטרנט של החברה (אצל משווקים מורשים) לא יוכל לקבל זיכוי/החזר כספי.

*אין החלפה/החזרה של הלבשה תחתונה/בגדי ים לפי הוראות משרד הבריאות, פרט לפריטים שנרכשו באתר

ביטול עסקאות

ביטול עסקת הרכישה על ידי המשתמש

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן:

 ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הרכישה באתר ולפני משלוח הפריט - יעשה באמצעות הודעת ביטול לשירות הלקוחות בדרכי ההתקשרות המוצגות בלשונית “צור קשר”

 בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).ביטול העסקה לאחר קבלת הפריט בידי המשתמש, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובצירוף חשבונית העסקה

 ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת הפריט לאחת מחנויות פפאיה לפי בחירתו  

 ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר - על המשתמש לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות פפאיה

בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות, באמצעות 

הודעת ווטס אפ: 052-4087844

דואר אלקטרוני : SERVICE4U@PAPAYA.CO.IL

בכל מקרה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאים הבאים:

כנגד החזרת המוצר לאחת מחנויות פפאיה בצירוף חשבונית, החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בחנויות רשת פפאיה, בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנהוגה ברשת פפאיה, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש.


אילת

ברכישה בחנות רשת פפאיה באילת- המחיר הינו ללא מע"מ בהתאם לחוק.

החזרת פריטים מחוץ לאילת- הלקוח יזוכה בסכום החשבונית.

החלפת פריטים מחוץ לאילת- ניתן להחליף מידה ללא הוספת מע"מ, במידה וירצה הלקוח להחליף דגם- יצטרף להוסיף את סכום המע"מ.

 

*זכות הביטול עבור אדם עם מוגבלות, עולה חדש (עד תום 5 שנים ממועד תעודת עולה), אזרח ותיק (כהגדרתם בחוק), הינה (4) ארבעה חודשים ממועד כאמור לעיל (ובלבד שההתקשרות כללה שיחה בין החברה ללקוח לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לדרוש הצגת תיעוד רשמי המאמת את היות הלקוח אזרח ותיק, עולה חדש, אדם עם מוגבלות לצורך, מימוש תקופה מוארכת זו.