מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

CUSTOMER SERVICE

POPULAR QUESTIONS

שאלות נפוצות

משלוחים והזמנות לסניפים
אילו שיטות משלוחים יש באתר פפאיה?
אפשר להזמין משלוח בכל אחת מהדרכים הבאות: שליח עד הבית או העבודה - זמן האספקה הוא 3-5 ימי עסקים.-עלות המשלוח הינו 9.90 ש"ח, ובקנייה מעל 299 ש"ח - חינם! איסוף מחנויות פפאיה - זמן האספקה לחנות הוא 4-6 ימי עסקים.- איסוף מהחנות הינו ללא עלות.
אני רוצה לשנות צבע או מידה באחד הפריטים שרכשתי אחרי שכבר אישרתי את ההזמנה. איך אפשר לשנות?
ההזמנות באתר עוברות לטיפול מיד בסיום ההזמנה ולכן כבר אי אפשר לשנות אותן בשלב הזה. אבל לא נורא, תמיד אפשר להחליף או להחזיר פריטים בכל אחת מחנויות הרשת
אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה רק במידה ועוד לא קיבלת עדכון מחברת המשלוחים שהחבילה בדרך. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות פניה לאימייל SERVICE4U@PAPAYA.CO.IL או בווטס אפ 052-4087844 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00 ולבקש לשנות את הכתובת.
מה קורה אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
אפשר לאשר לשליח להשאיר המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. רק כדאי לשים לב - במקרה הזה לא נוכל להיות אחראים לנזק או לאובדן של המשלוח. אגב, כשהחבילה תצא לדרך, נשלח לך הודעת SMS מחברת השליחויות עם אפשרות למעקב אחרי ההזמנה ושעות הגעה.
אפשר לאסוף את המשלוח מהחנויות של פפאיה?
אפשר לאסוף את החבילה מסניפי הרשת שלנו, וזה גם בחינם כמובן. כשהחבילה תגיע לחנות, נשלח לך הודעת SMS, לאחר קבלת ההודעה ניתן להגיע לחנות ולאסוף את החבילה. השירות זמין רק בחלק מהחנויות שלנו, ואת הרשימה המעודכנת אפשר לראות בשלב התשלום בהזמנה באתר.

החלפות והחזרות - אתר
איך אפשר להחליף פריט שרכשתי באתר?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה, באחת מחנויות הרשת, בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, בקופסה המקורית, ולא נעשה בו כל שימוש. החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה. לא ניתן להחליף פריטים הנמכרים בלעדית באתר,אך כן ניתן להחזירם. כמו כן,החלפה תעשה בהתאם למלאי הקיים בסניף.
אפשר לקבל זיכוי כספי עבור פריט שרכשתי מהאתר?
אפשר להחזיר מוצרים שקנית באתר ולקבל תמורתם זיכוי כספי עד 14 ימי עסקים מקבלת ההזמנה ,באחת מחנויות הרשת.נשמח להציע זיכוי עם הצגת חשבונית ובתנאי שהמוצר תקין, שהוא באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש. הזיכוי הכספי יעשה בהתאם למחיר שמופיע בחשבונית ודרך אמצעי התשלום שאיתו עשית את ההזמנה תשלום באשראי-הלקוח יקבל החזר מידי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. תשלום בביט - הלקוח יקבל החזר מידי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. תשלום בתווי קנייה (ביימי, תו פלוס וכו') - הלקוח יקבל תעודת זיכוי לחנות בלבד, לא יינתן החזר כספי במקרה זה. במקרה של החזרת פריט שנרכש במבצע שהיה מותנה ברכישת פריטים נוספים (כגון 1 1/ זוג שני ב-) ו/או ברכישה מעל סכום מסוים ו/או בהתניה כלשהיא אחרת -לצורך חישוב ההחזר הכספי ו/או שווי ההחלפה ו/או לה יהיה הלקוח זכאי - תבוטל עסקת המקור ותבוצע מחדש, ללא הפריט המוחזר,ובהתאם לכך יחושב שווי של הפריט המוחזר בעת ביצוע הביטול. במעמד החזרת המוצר יוכל לקבל הלקוח תעודת זיכוי לחנות (שאינה מוגבלת בזמן). במעמד החזרת המוצר יוכל לקבל הלקוח החזר כספי לאותו אמצעי התשלום בו נעשתה העסקה או במזומן אם לא ניתן להחזיר מכל סיבה לאותו אמצעי תשלום.
האם ניתן לממש זיכוי דרך האתר?
לצערנו לא ניתן לממש זיכוי באתר,אלא רק בסניפי הרשת.

החלפות והחזרות - חנויות
איך אפשר להחליף או לקבל זיכוי עבור מוצר שרכשתי בחנות?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר עד 14 ימי עסקים ממועד הרכישה באחת מחנויות פפאיה בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, בקופסה המקורית, ולא נעשה בו כל שימוש. החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה. אין החלפה/החזרה של הלבשה תחתונה/בגדי ים לפי הוראות משרד הבריאות,פרט לפריטים הנרכשו באתר.
האם ניתן לבצע החלפות או החזרות בסניפי הרשת - לפריטים אשר נרכשו אצל משווקים מורשים?- (לא סניפי רשת)
החזרות או החלפות לפריטים אשר נרכשו אצל משווקים מורשים,לא יבוצעו דרך סניפי הרשת או האתר.
איפה ניתן להחליף/להחזיר דגמי עודפים שרכשתי מהאתר
יש לנו 3 חנויות עודפים שבהן נמכרים רוב פירטי העודפים: סילבר, בילו וחוצות המפרץ. מומלץ להגיע להחליף בחנויות אלו. יחד עם זאת, ניתן להחליף או להחזיר בכל חנויות רשת פפאיה. יש לשים לב שייתכן שלא תהיה המידה המבוקשת לדגם המבוקש, ולכן תצטרכו להוסיף כסף והחליף לדגם אחר, או לחילופין לקבל זיכוי-בכפוף לתקנון החזרות/החלפות

מבצעים
המחירים באתר זהים למחירים בחנויות הרשת?
המחירים של כל המוצרים זהים באתר ובחנויות הרשת, אך ישנם מקרים בהם קיימים מבצעים ייחודיים לאתר.
איפה מעדכנים את קוד הקופון?
לקוד הקופון יש שדה מיוחד שמופיע בעגלת הקניות ובקופה. אחרי שמזינים את הקוד בשדה, ואם הקוד תקין, ההנחה מתעדכנת אוטומטית.
אפשר להשתמש בכמה קופונים במקביל?
אפשר לממש רק קופון אחד במהלך הזמנה.

מוצר פגום
המוצר שקניתי פגום, מה אפשר לעשות?
אנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו ולכן ניתן לפנות לעזרה דרך יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו באימייל SERVICE4U@PAPAYA.CO.IL או בווטס אפ 052-4087844 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 או להגיע לכל אחת מהחנויות שלנו עם המוצר הפגום ועם קבלה או עם הוכחה אחרת לקנייה, ואם הפריט פגום נאפשר לך להחליף אותו או לקבל עליו זיכוי.

שאלות כלליות
איך אדע להזמין את המידה הנכונה?
נכנסים לעמוד המוצר אותו אתם מעוניינים לקנות, מדפיסים את סרגל המדידה ומודדים לפי ההוראות. כמו כן ניתן גם למדוד עם סרגל/מטר בבית ללא הדפסה,לפי ההוראות בעמוד סרגל המדידה
צריך לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
לא. אפשר להשתמש באופציית "הזמנה כאורח" שנמצאת בעמוד ה-CHECK OUT ולהזמין.
האם צריך להתחבר לחבר המועדון שלי באתר?
כן, צריך להזדהות כחבר מועדון על מנת להנות מהטבות וצבירה או מימוש נקודות-לחברי מועדון קיימים,ולמי שטרם הצטרף למועדון שווה להצטרף על מנת ליהנות מהטבות ייחודיות
איזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באמצעות:כרטיס אשראי, BUY ME, ישרכרט מקסימום(עובר כמו אשראי רגיל),תו פלוס דיגיטלי (לא תווי מזון),תו הזהב,רמי לוי(הכרטיס הכחול בלבד)
מה מדיניות התשלומים באתר?
מדיניות התשלומים באתר: בקניה ב-300 ₪ ומעלה-2 תשלומים בקניה ב-500 ₪ ומעלה-3 תשלומים בקניה ב-700 ₪ ומעלה-4 תשלומים בקניה ב-1000 ₪ ומעלה-5 תשלומים

מועדון לקוחות
אפשר להשתמש בנקודות באתר?
בטח. מועדון הלקוחות שלנו תקף גם באתר ואפשר לצבור ולממש דרכו נקודות (יש להזדהות כלקוח המועדון באמצעות התחברות לאתר).
כמה מינימום הנקודות שעליי לצבור בכדי לממש אותן?
מימוש הנקודות מותנה בקיומה של יתרת זכות מינימלית של 50 נקודות
הנקודות שלי התאפסו, למה?
חברי מועדון צוברים בכל רכישה* נקודות זכות בסכום ששווה לעשרה אחוזים (10%) מסכום הרכישה (למשל: רכישה בסך 90 ש״ח תזכה ב-9 נקודות, ורכישה ב-31 ש״ח תזכה ב-3.1 נקודות). במידה והמועדון לא היה פעיל(לא בוצעו בו רכישות שנה ואילך) הנקודות יימחקו אוטומטית.
למה כדאי לי להיות חבר מועדון?
הכי פשוט בעולם - כי חברי מועדון נהנים יותר. על ההצטרפות למועדון משלמים פעם אחת בלבד 9.90 ש״ח והיא תקפה לכל החיים. חברי המועדון נהנים מהטבות וממבצעים שבלעדיים רק להם וממתנת יום הולדת עבור עד 3 ילדים של בעל/ת המועדון נהנים מ-15% הנחה לקנייה אחת בחודש יום ההולדת,ובשגרה נהנים מצבירת נקודות של 10% מכל קנייה לקנייה הבאה -בכפוף לתנאי הצבירה הרשומים בתקנון המועדון
האם ניתן לממש נקודות והטבות מועדון באותה עסקה?
לא ניתן לממש נקודות בעת מימוש הטבות מועדון
כמה שווה כל נקודה?
שווי אחת נקודה למימוש = 1ש״ח
אפשר להחליף פריטים שרכשתי בנקודות?
אפשר לגמרי, כל עוד זה עומד בכללי ההחלפה הרגילים שלנו.
האם ניתן לממש או לצבור נקודות על דגמי העודפים?
כן,ניתן לממש או לצבור נקודות עבור פריטי עודפים, למעט במקרים בהם ניתנת הנחה בגובה 40% ומעלה לפריט-מהמחיר המקורי ובמידה וקיימת יתרת זכות של 50 נקודות לפחות
מהם התנאים לצבירת נקודות?
ניתן לצבור נקודות בכל קנייה למעט בקניית פריטים הנמכרים ב-40% הנחה ומעלה-מהמחיר המקורי
מהם התנאים למימוש נקודות?
ניתן לממש נקודות בכל קנייה למעט בקניית פריטים הנמכרים ב-40% הנחה ומעלה-מהמחיר המקורי, מותנה ביתרת זכות של 50 נקודות ומעלה