פרופיל החברה:

פפאיה נוסדה בשנת 1999 ומאז מתמחה בפיתוח, עיצוב, ייצור, שיווק והפצה של נעלי ילדים החל מהצעד הראשון, ועד מידה 40 בחלק מהדגמים.

עיצוב ופיתוח

פפאיה מעצבת ומפתחת נעלי ילדים "In House" - הכל תחת קורת גג אחת.

החברה מיצבה את עצמה לאורך שנות פעילותה כגורם מוביל בשוק הישראלי, בעלת קו מוצרים אופנתי, מעודכן ואיכותי במחיר נגיש.

היתרונות העיקריים של פפאיה הם בפיתוח דגמים מקוריים ובבקרת איכות קפדנית במפעלי היצור ברחבי העולם: סין, הודו, ברזיל, ספרד, איטליה וישראל.

החברה מציגה כ- 150 דגמים חדשים פעמיים בשנה, כשכל דגם מגיע במגוון צבעים, בשפה עיצובית אופיינית ומוכרת.

רשת חנויות

לפפאיה רשת חנויות בפריסה ארצית, עם כ-55 חנויות רשת בקניונים, מרכזי קניות ורחובות מרכזיים בישראל.

החברה חרטה על דגלה להצטיין במתן שירות ברמה הגבוהה ביותר יחד עם יצירת מגוון רחב, אופנתי ועדכני של נעלי ילדים על מנת לספק את חווית הקניה הנוחה ביותר ללקוחותיה.

בנוסף למותג פפאיה ניתן למצוא בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט מגוון מותגים בינ"ל אשר חלקם נמכרים בבלעדיות בישראל כגון: Pablosky, המותג הגדול בספרד, ו –Pampili, המותג הגדול בברזיל.

בנוסף, ניתן למצוא דגמי פפאיה בכ-100 חנויות נעליים סיטונאיות ברחבי הארץ.

אתר סחר

פפאיה השיקה בחודש מאי 2018 אתר סחר, דרכו יכולים לקוחותיה לרכוש נעליים מבלי להגיע לחנות.

בתהליך בניית האתר, שמנו דגש על חווית קניה נעימה, נוחה ויעילה, הכוללת אפשרויות שילוח מהטובות והמהירות בישראל, תוך כדי השתפרות תמידית.

 מועדון לקוחות

לפפאיה מועדון לקוחות המונה מאות אלפי חברים, והוא הדרך של החברה לשמור על קשר הדוק עם לקוחותיה. חברי המועדון זוכים ראשונים לעדכונים, מבצעים בלעדיים, הטבות ייחודיות, צוברים נקודות למימוש, נהנים ממתנות והטבות בימי ההולדת של ילדיהם.

 ייצוא

המותג פפאיה נמכר בפריסה רחבה בארה"ב, אוסטרליה ובארצות נוספות באירופה.